Köszönöm, hogy benéztél, remélem sok hasznos infót találsz!

Mi is a PCOS

Többek között az egyik alapbetegségem, lássuk mi ez.




Ide dobok egy linket, mert lényegében a legfontosabb infókat szépen sorba rakták




Ezt a betegséget sajnos a csodás orvosoknak köszönhetően magamnak kellett diagnosztizálni.
Rengeteg tünetegyüttes, és a fő gondom az volt, hogy nagyon keveset eszem és nem fogyok, sőt...

Orvost felkeres, közlöm vele mi a gondom és mire gondolok, természetesen körbe röhögött honnan is tudhatnád én azt.

Jöhet az uh, amin csodák csodája ott sorakozott a sok kis ciszta. Na itt már orvosuk vissza vett az arcából, gyógyszerek hadát írta fel, amik mondanom sem kell hangyányit sem segítettek még rosszul is voltam tőle.
Gondoltam akkor menjünk endokrinológushoz ( magánúton) később megosztom miért is magán orvoshoz mentem. A lényeg vérvétel 3x egy kisebb vagyon elköltés, amint megérkezett az eredmény közölte velem a Doktornéni. "Magának nincs pco-ja" Nah akkor mit láttam a saját szememmel az ultrahangon.
Magas a tesztoszteron egy kicsit, szedjen fogamzásgátlót. Ismét köszönöm a semmit és azt a sok pénz amit ebbe feccöltem, és sehol nem tartok, ott vagyok ahol elindultam.
Ennél bosszantóbb elkeserítőbb dolog a földön nincs.

Ez a Story immár minimum 10 éves és a megoldás még várat magára. 😢😢😢
Nem tartom megoldásnak, ha be szedek kis millió gyógyszert amitől a tünetek sem csökkenek, max teherbe tudok esni. Nekem ez nagyon kevés.
Sajnos azt tapasztalom, hogy egyre több nő szenved ettől és igazán megoldást senki nem talált, igaz a legtöbben akkor jönnek rá amikor nem jön a várva várt baba, erre ugyan van megoldás, de nekem nem erre van szükségem.

InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

Mit is mondhatnék erről a szérumról? Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.