Köszönöm, hogy benéztél, remélem sok hasznos infót találsz!

InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT


Mit is mondhatnék erről a szérumról?

Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.



Ami megfogott benne, hogy több hatékony összetevőt is pakoltak a kis üvegcsébe. 

INCI második helyén szerepel a C-vitamin, e mellett Retinol, B3 vitamin, csodamogyorókivonat, ginko biloba stb... található benne.
Mi kell még? Gondoltam én.

Lehetséges, hogy pont ebben rejlik a hibafaktor, legalább is nálam.

A csomagolása tökéletes (fóliázott üvegcse, pipettával)

Az állagával sem volt semmi gond, kb erre számítottam. Én konkrétan a tenyerembe csepegtettem, és így vittem fel apránként az arcomra.

DE sajnos a várva várt hatás elmaradt.

Nem szárít, nem olajos de nem is hidratál. 
A finom ráncokkal semmi sem történt, a foltok maradtak stabilan a helyükön. Pedig minden áldott nap kitartóan használtam, fényvédőztem. 

Hosszú távon akár kifizetődő is lehet, a hatóanyagok tekintetében, többet vártam tőle talán ezért a NAGY CSALÓDÁS :(



Fontos hatóanyagok a krémben

AntioxidánsokSodium Ascorbyl PhosphateCamellia Sinensis (Green Tea) Leaf ExtractGinkgo Biloba Leaf ExtractPunica Granatum (Pomegranate) ExtractArgania Spinosa (Argan) Kernel OilFerulic AcidTocopheryl Acetate 
GyulladáscsökkentőkGlobularia Cordifolia Callus Culture ExtractGlycyrrhiza Glabra (Licorice) Root ExtractCamellia Sinensis (Green Tea) Leaf ExtractCentella Asiatica (Gotu Kola) Extract 
HidratálókCamellia Sinensis (Green Tea) Leaf ExtractAlgae Extract 
VitaminokSodium Ascorbyl PhosphateTocopheryl Acetate 



InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

Mit is mondhatnék erről a szérumról? Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.