Köszönöm, hogy benéztél, remélem sok hasznos infót találsz!

Az én bőröm

Hát igen!!!!!

Sajnos tettem érte, hogy most legyen bőven gondom a bőrömmel.
Régen, mint sajnos sokan én is szoliztam, ami ugye valljuk be nem tesz jót a bőrnek, főleg ha még hajlamos a pigmentfoltokra az ember lánya.
Próbálkoztam én már mindennel, házi praktikáktól kezdve a durva hámlasztásig mindennel, de nem hozta meg a várt sikert.




Fényvédelem, Hmmm....soha nem foglalkoztam vele, egészen addig amíg bele nem mélyedtem elég komolyan egy blogger írásaiba. MsTindigo
Hát a hölgy magával ragadja az embert annyi okos dolgot posztol, így hetek óta az ő blogját bújom, gyüjtöm a sok hasznos infót.

Azóta többet tettem a bőrömért, mint egész eddig életemben. Ezúton szeretném is meg köszönni neki.

Lehetőségeimhez mértem, már elkezdtem beszerezni az általa ajánlott, krémeket, szérumokat stb....
Ugyan teljesen más az én bőröm, és őszinte leszek egy bloggert sem találtam, aki ilyen problémákkal küzdenie, mint én, igazából ezért is kezdtem bele ebbe a blogba. Nagyon bízom benne, hogy idővel sok hasznos infót tudok veletek megosztani.

A lényegre térek akkor, az én bőröm!!!

Bőrtípusom: kombinált
Bőrproblémáim: pigmentfoltok, akne, pattanás, öregedés , hegek


Nos ehhez a sok problémához kerestem a megoldást, milyen hatóanyagú termékekkel kezeljem a bőröm, és alakítsák ki a saját kis rutinomat.

Öregedő bőr: retinol, antioxidánsok, glikolsav, niacinamide
Pattanások: Bha, benzoil peroxide, azelain sav, teafaolaj,
Pigmentfoltok: retinol, c- vitamin, glikolsav, niacinamide, arbutin, Koji sav,
Miteszerek: Bha
Hegek: glikolsav, retinol



Ez után következett a nagy agyalás keresgélés, amiben a krémmánia segített a legtöbbet, és persze MsTindigo 😇
Ide kerüljön a "kis" kívánságlistám krémek, szérumok stb...

AHA/BHA kezlés
Cosrx BHA BLACKHEAD POWER LIQUID
Cosrx aha 7 whitehead power liquid
anaconda professional biopeel inenzív szérum

kezelés-hidratálás
ASTA-Z 4.0
akneroxid
INCAROS BŐRVILÁGOSÍTÓ MASZK
dr. organic csigagél

Antioxidáns
Tindigo siker 15% c-vitamin

o.s.t vitamin c21.5 serum 

tisztítás
BIoderma sensIbio h2o micellás lemosóBALEA MED ULTRA SENSITIVE WASCHGEL

tonizálás
COSRX AHA / BHA CLARIFYING TREATMENT TONER

fényvédelem

lavozon anti-aging spf 30

BIODERMA PHOTODERM SPOT 50+



Azt hiszem elég hosszúra sikeredett ez a lista, legalább is az árak tekintetében, fogalmam sincs egyenlőre mikorra lesz meg minden termék, amiből tudok először veszek mintát.
Sajnos ezekből a termékekből nem nagyon lehet beszerezni.

Paula's Choice termékeket azért nem írtam, mert régebben már volt szerencsém hozzá és nem ájultam el tőle, van aki ez válik be nekem sajnos nem.

Azért azt tényleg elmondhatom, hogy teljesen meg fertőzött a hámlásztó láz, el sem tudom mondani mennyire várom, hogy bele kezdhessek a tesztelésbe.


















InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

Mit is mondhatnék erről a szérumról? Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.