Köszönöm, hogy benéztél, remélem sok hasznos infót találsz!

Granny ombre hair


Ismét úrra lett rajtam a hajmánia, ami már sok-sok hónapja elkerült.
Régóta nem nyúltam a hajamhoz, így szépen meg is nőtt. Nem mondhatom, hogy meg vagyok vele elégedve, mert iszonyat amit szenvedni lehet az én sűrű és szénaboglya szerű hajammal.

Lényeg a lényeg ismét a szürke szín lett a szerelem, csak most Ombre verzióban.





Aki ismer tudja, hogy nem vagyok fodrász párti, nem találtam még meg azt a fodrászt, aki azt csinálja amit én kérek. + Már annyit tanultam, hogy ...... általában összejön, amit szeretnék.

Ezer oldalról közelítem meg ilyenkor , hogy is fogom kivitelezni a feladatot.
Amit sikerül elkészülnöm vele, mindenképpen frissítem a posztot.



InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

Mit is mondhatnék erről a szérumról? Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.