Köszönöm, hogy benéztél, remélem sok hasznos infót találsz!

Dr.Organic Bioaktív csigagél


A Dr. Organic csigagél-termékcsalád a Helix Aspersa Müller kivonatának kiemelkedő tulajdonságait használja fel, amelyekkel sérülés esetén a csiga saját házát és bőrét építi újra. A csigagélkivonat egyedülálló arányban tartalmaz AHA-savat, kollagént, elasztint, allantoint, vitaminokat és ásványi anyagokat, ezáltal erősíti és revitalizálja a bőrt, segít helyreállítani a sérült szöveteket, és visszaállítja a bőr nedvességtartalmát.




Bioaktív, természetes, bio összetevők:
 Csigagélkivonat, Aloe vera lé, hialuronsav, karobkivonat, kubebaolaj, citromfűolaj, zöldcitromolaj

A termékek minimum 70%-ban biotermesztésből származó összetevőkből állnak.
A csigák a begyűjtés során nem sérülnek. 

Nem tartalmaz:
 parabént, SLS-t, mesterséges színezéket, ftalátokat, petrolátumot, glikolokat, DEA-t, BHT-t, izotiazolinont, ásványi olajat, szilikont.



Személyes vélemény


1 hónap használat után merek erről a krémről nyilatkozni.
Szerintem, mint ahogy sokan mások először nagyon undinak tartottam ezt a csiganyál dolgot. Természetesen utána olvastam, rengeteg tesznek is utána néztem, és arra a következtetésre jutottam bajom nem lehet.

A Glamour napok alkalmával tettem szert rá így 3500 Ft körül volt az ára. A teljes összeget nem biztos, hogy kifizettem volna érte.
Reggeli és az esti bőrápolási rutinomba is bevezettem. Az állaga kellemes, illata kicsit citrusos. Felkenés után könnyen beszívódik. Száraz bőrűeknek nem feltétlenül jó választás, mert még nekem is húzódott a kombinált bőröm tőle, egy + hidratálóval mondjuk kiküszöbölhető a dolog.

1 hónapos használat után, egységesebb a bőrképem. A pigmentfoltokat minimálisan halványította.

Az INCI-je alapján soknak tartom benne az illatanyagokat.

Összességében egy jó termék mondjuk 5/4
Nem hiszem, hogy újra veszem, én a folthalványítás miatt más terméket fogok tesztelni.

InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

Mit is mondhatnék erről a szérumról? Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.