Köszönöm, hogy benéztél, remélem sok hasznos infót találsz!

Gyors fejlődés a bőrápolásban

Bevallom őszintén az utóbbi időben nagyon elhanyagoltam magam, a rutinomat és ez természetesen sem a lelkemnek sem a bőrömnek nem tett jót.

Ettől függetlenül igyekeztem nyomon követni a változásokat a nagy világban. Az elmúlt évben egyre több-jobb termék látott napvilágot. Többek között Tindigo álomtermékei.


Őszinte leszek egy kicsit el is tévedtem az útvesztőben, mint régen amikor tudatosan kezdtem vásárolni a bőrápolási termékeket.

A meglévő tudásomból próbáltam “próbálok” kiindulni, az alap hatóanyagok amikre szükségem van, és nagy általánosságban szerintem sokak így vannak ezzel.


Az elmúlt időszakban 2017 tél/tavasz ezekből a termékekből állt a rutinom.



  • Ébredés után fontosnak tartom, hogy frissítő legyen az arcmosás, amit a már emlegetett Balea Med Ultra Sensitive Waschgel-el tudok elérni. Ritkán, de előfordul, hogy kifogyok belőle, akkor a gyógyszertári készítményhez kell sajnos nyúlnom. Sajnos ez a termék nem a kedvencem, de egy sima szappannál azért sokkal jobb választás.
  • A következő lépés a tonizálás. Erre a célra én a COSRX Aha/Bha tonerjét használom. Próbáltam már pamacsra fújva, ez szerintem simán pocsékolás, a tökéletes csomagolásnak köszönhetően kellemes ha az arcomra permetezem és eloszlatom a bőrömön, nekem ez a módszer vált be.

  • Ezt követi az INSTANATURAL VITAMIN C SZÉRUMSzintén tökéletes a pipettás megoldása ennek a terméknek. Ebből kb egy fél pipettányit csepegtetek a tenyerembe és apránként viszem fel az arcomra.

  • Következhet a hidratálás, ehhez nekem a jól bevált kis kencém nem mást mint a Benton Snail Bee High Content Lotionja. Egy pumpálásnyi nekem bőven elegendő ebből a kis csoda hidratálóból. Az illata nekem kicsit zavaró, de simán eltörpül a hatása mellett.

  • A kis reggeli rutin befejező pontja (ha nem sminkelek) természetesen a fényvédelem. Most éppen a BIODERMA PHOTODERM M SPF50+/UVA38 krémet használom. Nincs vele gondom, de.... nem tudom folytatni sajnos a mondatot, valami nekem hiányzik ebből a termékből, vagy éppen az ellenkező. Ez még rejtély.

  • Az esti rutinom annyiban más, hogy C vitaminos szérumot, és fényvédőt nem használok, viszont a COSRX AHA hámlasztóját minden este felteszem, szerencsére nem érzékeny a bőröm, így nem okoz gondot a napi használat. Bár, ha jól belegondolok lehet, hogy nem jól tettem, mert mintha most már teljesen hozzá szokott volna a bőröm, és nem hat annyira. 
  • Jöhet a hidratálás ugyan azzal a Benton termékkel, majd bevetem a kis kedvencemet a BALEA VITAL PIGMENTFOLT ELLENI KONCENTRÁTUM-ot. Nagyon szeretem, remélem még nagyon sokáig kapható lesz.



Jó-jó volt ez a rutin, de közel sem tökéletes. Persze pénztárca kérdése is, hogy mit engedhet meg magának az ember.

Akadnak bőven kiszemelt termékek, de erről majd a következő posztban.

InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

Mit is mondhatnék erről a szérumról? Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.