Köszönöm, hogy benéztél, remélem sok hasznos infót találsz!

Balea Med Ultra Sensitive Waschgel



Gondolom sokan ismerik, de azért megérdemel egy rövidke posztot.


Nem akartam vagyonokat költeni arctisztításra, de szörnyűségekkel sem akartam mosakodni, így esett a választásom erre a DM márkás termékre.
Nem tartalmaz parfümöt, színezéket, tartósítószert, illóolajokat, glutént és parabéneket. 
EZ ALAP KÖVETELMÉNY NÁLAM.



Az ára baráti 800 ft körül kapható.
Viszonylag sokáig elegendő, (nekem) mert én nem sminkelek sokat.
Smink eltávolításra is elmegy, de nem ez a tökéletes termék erre az opcióra.

Állaga kellemes géles, nagyon minimális habzással.
Nem csíp, nem irritál. SZÉP INCI 



Fontos hatóanyagok a krémben


Sokszor újra vettem, és fogom is. Bár most ki szeretnék próbálni egy másik alternatívát, erről később.



Szóval meleg szívvel, bátran ajánlom ezt a terméket.

InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

Mit is mondhatnék erről a szérumról? Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.