Köszönöm, hogy benéztél, remélem sok hasznos infót találsz!

BALEA VITAL PIGMENTFOLT ELLENI KONCENTRÁTUM

Amit ígér

Hatékonyabb összetétel vivillume-mal
A koncentrátum halványítja a pigmentfoltokat és segít megelőzni újak kialakulását. A bőrszín tartósan javul az egyenletesen és sugárzóan szép arcbőrért.


Fontos hatóanyagok a krémben



DM saját márkás termék
Minimum harmadszorra veszem újra.
Az INCI listában előkelő helyen szerepel az egyik folthalványító összetevőm a niacinamide. 
Meglepődtem, hogy ez egy saját márkás termékben előfordulhat.


  • Az állaga kellemes könnyű. 
  • Gyorsan felszívódik. 
  • Elég picike a kiszerelése, de ugye csak a foltokra kellene használni.
  • Mindenképpen előnyös a csomagolása, az utolsó cseppet is ki tudom sajtolni belőle.

Az esti rutinomban kapott helyet, és szerintem nagyon sokat segített a foltjaimon.
Biztos, hogy újravevős termék.
Nem vészes az ára, főleg ha csak a problémás területre visszük fel. Én hajlamos vagyok az egész arcomra kenni 🤪



Összességében bátran ajánlom, mindenkinek aki a foltocskákkal küzd.

InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

Mit is mondhatnék erről a szérumról? Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.