Köszönöm, hogy benéztél, remélem sok hasznos infót találsz!

A'PIEU PURE BLOCK NATURAL SUN CREAM DAILY SPF45 / PA+++

A fényvédők királya


Amit ígér
  • Természetes aloe vera kivonatot tartalmaz, mely hidratálja és nyugtatja a bőrt.
  • Könnyed textúrájánka köszönhetően könnyen felszívódik, használatát követően a bőr nem válik zsírossá, ragacsossá.
  • SPF45, PA+++ - erős védelmet nyújt a káros UV sugárzás ellen.



és be is tartja 😍

Fontos hatóanyagok a krémben



Nagyon, nagyon szerettem volna kipróbálni. Idén kapásból kettőt rendeltem belőle, és határozottan állíthatom, hogy nagyon nem bántam meg.


  • Isteni illata van, enyhe citrusos egyáltalán nem zavaró. Nem meszelem magam fehérre vele, ami sajnos a fizikai fényvédőknél sajnos gyakori.
  • Könnyű az állaga
  • Nekem kifejezett tetszik a minimál stílusú csomagolása
  • Szépen lehet rá sminkelni, a hidratálást alá bőven kívánja, de ugye ez nem okoz gondot.
  • Ami még nekem fontos tényező nem horror az ára, mint az itthon kapható valamire való fényvédőknek.

Egyenlőre nálam No’1


Ahonnan én vettem: Ebay link


InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

Mit is mondhatnék erről a szérumról? Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.