Köszönöm, hogy benéztél, remélem sok hasznos infót találsz!
Egyedi karkötő

Mindig is tetszett amikor másokon láttam ezer fityegős karláncot, de akkor tudatosult bennem, hogy nekem is kell egy ilyen (szeretnék) amikor egy filmben láttam Pandora stílusú szépséget és minden kis charmhoz tartozott valami emlék.


Amúgy is olyan macerás minden ajándékozás, ez a megoldás pedig szerintem szívhez szóló, és örök emlék lehet, arról nem is beszélve, hogy bárkitől kaphatsz hozzá egy új kis szépséget a karláncodra.

Én ezüst párti vagyok a bizsu sajnos nem örök életű :( megnéztem a Pandora ékszereket, nekem drágák, de kétségtelen, hogy gyönyörűek.
Nem is én lennék, ha nem kerestem volna olcsóbb alternatívát, de megalkudni nem akartam.




Szerencsére nem kell csak itthon keresgélni, a megoldást aliexpress-en találtam meg.
Ez a kis szépség 18 cm.  18.98 $ és garantáltan ezüst.


A képen is a link 😁






Jöjjön itt pár kis csoda, a teljesség igénye nélkül, hiszen számtalan szín, forma kompozíció közül válogathatunk.




Family: 9.16$



Mom: 5.80$






Tappancsos: 6.39$









Best Friend: 6.98$










Heart: 6.14$













Mom: 6.78$










Betű: 6.39$

InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

Mit is mondhatnék erről a szérumról? Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.