Köszönöm, hogy benéztél, remélem sok hasznos infót találsz!

Vásárlás külföldről

Viszonylag régóta vásárolok külföldről, hogy miért is kaptam rá? Nagyon egyszerű a magyarázat majdnem minden olcsóbb, mint itt Magyarországon, azért ez elgondolkodtató nem?
E-bayen kezdtem, meg vallom nagyon tartottam tőle, hogy felesleges pénzkidobás lesz és nem érkezik meg a rendelésem. Ezért eleinte csak pár $ értékben vásároltam, legnagyobb örömömre kellemesen csalódtam, eddig minden sikeresen megérkezett.

Nálam alap, hogy e-bayen csak Best Offer eladótól vásárolok. Paypalon keresztül fizetek. Ezeket most nem részletezem, mert rengeteg leírást lehet találni erről a neten.


Drágább dolgot először a mára kedvencemmé vált Everbuying oldalról vettem, ami egy férfi karóra volt. Nem mondom ettől is tartottam, de itt már van csomagkövetés, ami egy kicsit azért megnyugtatott. Az ok ismét az anyagiak miatt volt, az én Drága férjemnek megtetszett egy óra, amihez csak itt lehetett hozzá jutni, később persze lehetett sőt még most is meg lehet venni itthon, de az ára természetesen jóval több.








Íme, az áhított karóra. Ami jelentem megérkezett, tökéletesen csomagolva, időben.


Az ára 22 dollár volt.











Nem igazán tudom még most sem elfogadni a mi furcsa magyar virtusunkat. Nem elégszünk meg X haszonnal nekünk 1000% kell. Ezért lehet sőt biztos, hogy virágzik az ebay és hasonló online kereskedelem.


Jaaaaj és a legviccesebb (mostmár) a csodás magyar postaköltség 😄😄😄

Hogyan létezhet az, hogy Kínából pár $-os tételt is ingyen postával küldenek, nálunk pedig örülök, ha 990 Ft-ból megúszom.

EZ VICC

InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

Mit is mondhatnék erről a szérumról? Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.