Köszönöm, hogy benéztél, remélem sok hasznos infót találsz!

Hajmánia


Azt szokták mondani, hogy a nők akkor változtatnak magunkon valamit, ha változás állt be az életükben. Ezen a szálon elindulva nekem irtó sok nagy változás lehetett az életemben, mert nem hiszem, hogy létezik olyan hajszín ami ne ékesített volna a hajamat.
Elég korán kezdtem a hajfestést, nagyon nagyon sokáig fekete volt a hajam, az első egy kékesfekete szín volt ami az akkor még eredeti hajszínemet, gyönyörűen befogta, és szinte kékben pompázott a fejem. Imádtam.




Nagyon sokat megtudtam az hosszú évek alatt a hajfestésről, technikákról. Rengeteget kísérleteztem is, amit nem egyszer a hajam sínylett meg. Egyetlen jó adottsággal rendelkezem rengeteg hajam van és bírja a strapát, gyorsan regenerálódik.

Soha nem féltettem a hajam, kivétel egyszer amikor csomókban kezdett hullani, ami nem a sok festés, szőkítés miatt volt hanem a PCOS szindróma miatt ( erről is fogok majd bővebben írni )

Amit rólam a hajszínekkel kapcsolatban tudni kell, nem tudok létezni sima, barna, szőke hajjal, eddig csak az extrém színek jöhettek számításba. Nem érzem hogy feltűnési viszketegségben szenvednék egyszerűen csak ezekkel éreztem jól magam.


Lehet, hogy öregszem, sőt biztos 😄😄😄😢😢😢 de már nincs annyi türelmem a festegetéshez, mert aki ugye extrém színt fest a hajára minimum havonta frissíteni kell a színt, mert kikopik a hajból.


Nézzük milyen színeim voltak, és mivel értem el.





Hát igen az első kékesfekete, amit a legkönnyebben eredeti hajon lehet elérni, de világosabb festett hajon is megoldható. Lehet már rengetek extrém színű festéket kapni, de én a mixton keverőszínek híve vagyok, szerintem tartósabb és nem is olyan drága.


Sokan szídják a Kallos festékeket a prestige csoportjával nekem semmi gondom nem volt.





A lila. a legtöbbet ezért küzdöttem, mivel ez a szín nem a tartósságáról híres.

Az első sikert a Lisap Splaser hozta meg.
Ahhoz, hogy tényleg ilyen intenzív lila színt érj el, mindenképpen szőkített hajra van szükség.

A másik eredményes festék volt még a Koleston Perfect 55/66 inkább mixtonnak mondanám amit 1:1 arányban kevertem hamvas szőke festékkel.









Ezt a pinkes színt is szőkített hajon értem el a Wella Koleston Perfect 0/65 árnyalatával.


Bármi hihetetlen még egy olcsó kategóriás festék is ezt a színt eredményezte ami nem más mint a Johanna - Lédus Málna színű festéke










A sötét szürke, de imádom. Mondanom sem kell szőkített haj elengedhetetlen. Felsorolni sem tudom mi mindent kipróbáltam sikertelenül, végül megint egy olcsó előbb említett festék hozta meg az eredményt. Johanna - Galambszürke festék.

Festésnél, még jónak bizonyult, ha kevertem egy kis hamvasítót a festékbe, ha sötétebb szürkét szerettem volna akkor ment bele egy nagyon minimális fekete is.






A favorit IMÁDTAM

InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

Mit is mondhatnék erről a szérumról? Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.