Köszönöm, hogy benéztél, remélem sok hasznos infót találsz!

GLAMOUR NAPOK Kívánságlista!!


Pár szót én is ejtenék a Glamour napokról.
Sok helyen olvastam, hogy 
- elég a tömegből
- amúgy is van mindig akció
- nincs erre időm

Az én véleményem, mint tudatos vásárló, azt gondolom minden csak szervezés kérdése.

Személy szerint pánikbeteg vagyok, ebből következik, hogy nem bírom a tömeget, éppen ezért olyan helyekre megyek, ahol tudom, hogy ezeken a napokon sincsenek sokan. Nem megyek plaza ez alap.
Nem az első napokon megyek. Eddig mindent megkaptam amit szerettem volna a 2. vagy a 3. napon is.

Az akciókkal kapcsolatban a véleményem az, hogy pl 50%-os akció szerintem nagyon ritkán van, ezért érdemes bespájzolni, olyan termékeket amik nem romlandóak pl: hajfesték, dezodor, tusfürdő
rengeteg pénzt lehet így megspórolni.

Az idő: van egy mondás mindenkinek arra van ideje, amire szakít időt.

Akkor jöjjön az én kis listám, idén elég sok dolgot sikerült kiszemelnem :)



Első körben jöjjön a LIDL Cien 25%-os kupon



1. CIEN PROFESSIONAL KERATIN REPAIR BALZSAM

Gyors megoldásként próbáltam ki, mert elfogyott a megszokott balzsamom.
Elsőre a mérete nem volt szimpatikus, mert kevéskének találtam a "még" hosszú hajamhoz, de meglepően sokáig elegendő. 
Az illata valami fantasztikus, az ára nagyon jó.

2. CIEN MADAME GLAMOUR KÉZKRÉM

Még nem volt szerencsém hozzá. 
Én állandó kézkrémező vagyok, ezért kerestem egy viszonylag olcsó, de jó megoldást. Krémmánián kutatva találtam erre a kis csodára, nagyon sokan szeretitek, remélem nekem is beválik, és persze remélem kapok is belőle.

3. CIEN FOLYÉKONY SZAPPAN

Ez ugye mindig kell, állaga, illata mindegyiknek nagyon kellemes miért is ne venném meg olcsóbban.

4. Cien Styling Gel

Ez is egy alapdarab, ami a fiúknak mindig kell. Véletlen volt ez a találkozás is, de ennek a terméknek is ár/érték arányával nagyon meg vagyok elégedve. Isteni illat.
Úgy érzem, már így leírva ez minden CIEN termékre elmondható.

Ez kb: 1400 Ft ami lássuk be nagyon nem sok.


Egy kis kitérő PRAKTIKER 20%-os kupon

Ez a kupont mindig kihasználom, mert nincs olyan hogy ne kellene innen valami.

1. SZÉLFORGÓ VIRÁGOS 419., kuponnal 335.,
Keresztfiainkat biztos meglepi a "nyuszi" a sok csoki mellett ezzel a cukisággal

2. SONIQ ZUHANYSZETT 3499., kuponnal 2799.,
Régóta szeretnék, már a kádhoz egy falra szerelhető zuhanyt, hát itt a tökéletes alkalom.

3. VIRÁGTÁL 40 cm 1499., kuponnal 1199.,
Itt a TAVASZ imádom, nekem cserépből, kaspóból sosem elég. Most ráadásul szükségem van egy ilyen nagyméretű virágtartóra, ami mindenhol horror áron van.

Spórolás: 1084 Ft sok kicsi sokra megy :)


A következő tétel számomra meglepő :(
LIBRI 20%-os kupon

Én személy szerint imádok olvasni, de inkább e-könyveket olvasok. A drága kamasz fiam, sajnos UTÁL olvasni, nah ezért a meglepő szócska. Szerencsére az én Szépséges fogadott lánykám IMÁD olvasni, ráadás hétvégén lesz a szülinapja így nagyon jókor jött.

Auchan In extenso 20%-os kupon

Itt az újságból csak két dolgot néztem ki, de sajnos ahogy ismerem magam több dolog lesz belőle. 
1. 4 db-os boxer 1990., kuponnal 1592.,
2. 4 pár bokazokni 999., kuponnal 799.,


KIK 20%-os kupon

Ez lesz a férjecském rémálma, mert itt imádok nézelődni. Mindent megtapizni szóval biztosan kerül valami a kosarunkban.
Egyébként is szeretünk itt vásárolni, mert nagyon jó minőségű ruhák közül lehet válogatni, és az árak is kedvezőek.

TESCO 100 Clubcard pont
2000 kedvezmény 20.000 vásárlás felett

Ha valaki erre az időpontra iktatja a bevásárlást nagy butaság kihagyni.
Nincs is erről mást mondanom.

DM 25%-os kupon



1. DOVE ORIGINAL DEO STIFT
Alap darab. Secret és Dove párti vagyok, de most inkább ez a kellemesebb nekem nyáron.

2. OLD SPICE WHITEWATER DEODORANT STICK
Szintén alap darab a fiúknál 2 db biztos landol a kosárban :)

3. GILLETTE VENUS RIVIERA NŐI ELDOBHATÓ BOROTVA
Rengetek próbálkozás, szenvedés után találtam rá erre a borotvára. Középkategóriás az ár tekintetében, de nagyon tartós, nem esik szét, nem szabdalom vele magam. Szóval nekem No1

DM 50%-os kupon

1. PALETTE COLOR CREME 
Bevált, tartós, ár/érték arány szuper, miért ne venném meg olcsóbban???

2. BLEND-A-MED 3D WHITE
Én Elmex párti vagyok, de gyermekem minden áron ki szeretné próbálni, mikor venném meg ha nem 50%-os akcióban

3. ASTOR PERFECT STAY alapozó
Nagyon bevált drogériás alapozó, nincs maszkhatás, kellemes viselni. Az ára borsos, de így megéri. Teljes áron nem hiszem, hogy megvenném.

Nincs ugyan akcióban, de bevált és újra vásárlós termék.



BALEA MED ULTRA SENSITIVE WASCHGEL

Csodás INCI-vel rendelkező arclemosó
Nem tartalmaz parfümöt, színezéket, tartósítószert, illóolajokat, glutént és parabéneket.



BALEA VITAL PIGMENTFOLT ELLENI KONCENTRÁTUM

Nagyon szeretném kipróbálni mire képes, a híres NIACINAMIDE az INCI első helyén trónol, nagy reményeket fűzök hozzá

InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

Mit is mondhatnék erről a szérumról? Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.