Köszönöm, hogy benéztél, remélem sok hasznos infót találsz!

Én és a DIY

Ismét sikeresen bele estem abba a hibába, hogy ezer dologgal kezdtem el foglalkozni.
Irtó rossz tulajdonság, mert így igazán egyik dologban sem tudok kiteljesedni, de hát mit lehet tenni ilyen vagyok.

Régóta tetszenek a " csináld magad " dolgok.
Ez nálam az ékszer készítéssel kezdődött, már évekkel ezelőtt. Az a sok szép szín, forma egyediség.

Aztán folyamatos falba ütközés után, (mert sajnos mindent arany áron mérnek, vagy nincs olyan megoldás ami nekem tetszene) mindig próbáltam a legolcsóbb megoldásokat megtalálni.
Így kezdtem neki a csempe mozaiknak. Az ötlet innen származik LINK

A következő projekt, már egy kicsit komolyabb volt. Ide már kellett a férfi erő.
Megálmodtam, hogy a kereszt fiúnknak homokozót veszünk húsvétra.
Természetesen egy sem volt megfelelő számomra, ezért jöhetett a tervezgetés, amit a kivitelezés követett.

Már sajnálom, hogy nem fényképeztem végig a folyamatot, de büszke vagyok az elkészült műre.


Az alap elképzelés és sok segítség ezen az oldalon található LINK

A homokozó ülőkéjét én festettem akril festékkel, majd lelakkoztam. Meglepően tartós lett a végeredmény.




A kész lapocskák. 
Van benne pár éjszakai műszak, de a csillogó szemekért megérte.



Használatba véve.

InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

Mit is mondhatnék erről a szérumról? Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.