Köszönöm, hogy benéztél, remélem sok hasznos infót találsz!
Ezüst mániám.

Mindig is hordtam ékszereket. Volt, hogy minden ujjamon viseltem gyűrűt, lássuk be sokunknak volt fiatalon ilyen mániája.

Mára már csak az olyan ékszereket szeretem, amiket állandóan hordhatok. Én nem vagyok az a cserélgetős fajta, akinek kis millió ketyeréje van. (Ehhez nincs türelmem)
Nem egyszerű olyan gyűrűt találni, ami nem kopik, de hála az én drága Férjemnek mára már van 3 ilyen gyűrűm, amiktől semmi pénzért nem válnék, meg.

Ebből a két olajágas antikolt. Nem olcsó kategória, de aki tartósan szép ékszert szeretne, ilyet válasszon.



A fülbevalóm is pont ezen kritériumaimnak felel meg, bár nem Baba kompatibilis :)

Ez egy készített ékszer, mert hát miért is lehetne olyat kapni amilyet én szeretnék.
Soha nem találtam elég hosszú lógós fülbevalót, ezzel is az én Kedvesem lepett meg egy Karácsonyon.
Sajnos a szépséges Keresztfiunk megrángatta és az egyik betű leszakadt, így várakozik, most a javíttatásra. De IMÁDOM.

InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

Mit is mondhatnék erről a szérumról? Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.