Köszönöm, hogy benéztél, remélem sok hasznos infót találsz!


Könyvajánló PÁNIKOSOKNAK




1.

Tudatalattid csodálatos hatalma - Kalauz a szorongás legyőzéséhez

Dr. Joseph Murphy

Ez számomra a NAGY könyv. Sok-sok évvel ezelőtt engem ez a csoda húzott ki a gödörből.


Alapvető olvasmány lenne mindenki számára a mai rohanó világunkban.


Nagyon régi könyv, de pont ebben rejlik a bölcsessége.




2.

A Titok 

Rhonda Byrne


Számomra ez a könyv nem volt akkor csattanó, ezt annak tudom be, 

hogy korábban olvastam a fentebb említett művet.


Biztos lesz akinek ez kézzel foghatóbb, érthetőbb lesz.




3. 

Az élet játéka
Eleanor H. Porter

Ezt a kis csodát gyermekkoromban kaptam. Elolvastam és ennyi. Valami miatt jóval később a kezembe került és ismét neki estem, és IGEN akkor esett le... Amire gyerekként nem vagy fogékony, mert még tisztán látsz és gondolkodsz, felnőttként igazi csoda ez a könyv.
Hatalmas felismerések. Könnyed olvasmány, de annál tanulságosabb.



4.
Az ​öröm játéka örök (Az élet játéka 2.)
Eleanor H. Porter

Ezt a könyvet most fedeztem fel. Egészen biztos vagyok benne, hogy pontosan olyan kellemes élmény lesz, mint az első része.

KÍVÁNSÁGLISTÁS

InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

Mit is mondhatnék erről a szérumról? Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.