Köszönöm, hogy benéztél, remélem sok hasznos infót találsz!

Ricinusolaj a legjobb hajnövesztő


Ricinusolaj-a legjobb hajnövesztő szer

Világ életemben nagyon sokat festettem, szőkítettem a hajam, ami ugye beláthatjuk nem tesz jót senki hajának. Bár nekem vastag szálú erős hajam van, a sok éves kínzás kikészítette az én hajamat is, persze még a PCO is rápakolt egy lapáttal.
Arra eszméltem túl a 30-on, hogy minden tekintetben egészségtudatosabban kellene élnem. Már nem vonzanak az extrém színek, és már érdekel a hajam állapota is.
Rengeteget kutattam kerestem, mivel hozhatnám formába. Nagyon régóta félhosszú a hajam, soha nem tudott ennél jobban megnőni (letörött a vége). A mostani elhatározás, hogy megnövesztem, a bajom csak az, hogy mindent nagyon gyorsan szeretnék. Így találtam a legtermészetesebb ápoló, hajnövesztő szerre a ricinusolajra.
Számos fórum, blog írt jótékony hatásáról, felhasználásáról. Rengeteg visszaigazolást találtam MŰKÖDIK!!!


Hogyan készítsek belőle pakolást?



A pakolásnak számtalan elkészítési formája ismert:
(mindig száraz hajra vigyük fel!)

Kb fél deci (hajhossztól függ) ricinusolajat tegyünk mikroba, hogy felmelegedjen, (ez azért is fontos, mert így könnyebben kezelhető lesz az olaj) majd keverjük össze 1-2 tojás sárgájával, hogy sűrű masszát kapjunk.
Ehhez tehetünk pár csepp citromlevet (szőke haj esetében) 
Vagy vitamin kapszulákat (por formájában), pl E-vitamin. 
Tojás helyett elkészíthetjük olíva, kókusz olajjal is a keveréket (megkönnyíti a kimosást). Vagy a szokásos hajpakolásunkhoz is adhatjuk.

Úgy visszük fel a hajra, mintha festenék, de nem kell annyira aprólékosan. A hajvégekre is kenjünk belőle. Ha ez megvan, helyezzük kényelembe magunkat és szánjuk időt arra, (kb 4 perc) hogy a fejbőrünket masszírozzuk, mintha hajat mosnánk. Ezek után tekerjük be fóliába, vagy zuhanysapkát is vehetünk fel. Érdemes még ezt betekerni egy törölközővel, hogy melegen tartsa. Így kell hagyni pár órát, de a legjobb, ha egész este a hajunkon hagyjuk. Nem könnyű kimosni, de a végeredményért megéri. Ha kúraszerűen csináljuk, a heti 1 alkalom azért legyen meg.

Ugyanúgy, ahogy a hajunk nő tőle, a szempilla és a szemöldök is nőni fog. Egy régi, megtisztított spirál kefével vigyünk fel a szempillánkra és a szemöldökünkre is egy keveset belőle. Éjszakára a legjobb, mert ilyenkor csukva van a szemünk, és zavartalanul dolgozhat az olaj. Reggel mossuk le langyos vízzel. Használjuk akár minden nap, néhány héten belül látványos lesz a változás.

Hol szerezhető be?
Online is megvásárolhatjuk, de a legolcsóbb alternatíva a patika, ahol kb 500Ft 1 dl.




InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

Mit is mondhatnék erről a szérumról? Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.